diumenge, de maig 13, 2007

Encara no m'ho crec



Qui m’ho hauria dit mentre em decidia a tenir bloc; el primer escrit... sobre el Barça. No sé si per pura coincidència amb el moment de crear el bloc o perquè veure el gol del Betis al minut 89 m’ha deixat tocat i no me’n puc estar de compartir-ho. En tot cas m’ha semblat que podia estar bé anar escrivint cada diumenge fins que acabi la temporada, per això d’anar agafant hàbits de blocaire.

Ja sabem que això del futbol és com és, i que un dia ets a dalt i l’altre a baix. Però quan el que surt amb la cua entre cames és el Barça i el que s’ho vol menjar tot és el Madrid... emprenya. Fa temps que a Madrid no guanyen res i si ho fan (desitjo que no) serà per què el Barça l’haurà ressuscitat.

No dic res de nou, però em sembla claríssim que el problema del Barça és d'actitud. Per tant, només ens queda que s’hi posin, i a esperar que el Madrid ensopegui. Malauradament, em sembla que som molts els que no ho veiem amb el punt de vista de no fa gaire mesos. A veure què passa...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que es una bona idea el tema blog, amb fotos i comentaris, per anar enriquint-nos mutuament, amb els nostres comentaris dia a dia o simplement quan tinguis ganes d'escriure o comentar quelcom.
Una abraçada, d'un nano, que només navega a la banyera!!

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala